ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Τι υπηρεσίες παρέχει η West Broadband;
Η West Broadband παρέχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω της τεχνολογίας WISP.
Πως λειτουργεί η τεχνολογία ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο WISP;
Η πάροχοι WISP χρησιμοποιούν σταθερή ασύρματη ευρυζωνική τεχνολογία για να προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο με τους παραδοσιακούς παρόχους ευρυζωνικών συνδέσεων. Συνήθως, μια μικρή κεραία τοποθετείται στο σπίτι ή το γραφείο σας, επικοινονώντας με το δίκτυο της εταιρείας WISP, δίνοντάς σας έτσι πρόσβαση στο διαδίκτυο. Έτσι δεν απαιτούνται οι κλασικές τηλεφωνικές γραμμές κάνοντας δυνατή τη σύνδεση στον internet πιο γρήγορη και πιο εύκολη από ποτέ.
Τι προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται για τη σύνδεση στο δίκτυο της West Broadband;
Για να είναι εφικτή η σύνδεση στο δίκτυο της West Broadband δεν απαιτείται τηλεφωνική γραμμή στο χώρο του πελάτη αλλά μόνο η παροχή ρεύματος.
Ποιες περιοχές καλύπτει το δίκτυο της West Broadband;
H West Broadband ξεκίνησε να παρέχει τις υπηρεσίες της στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου, αναπτύσσοντας συνεχώς το δίκτυό της ώστε να καλύψει όλο και περισσότερες περιοχές. Μπορείτε να ενημερωθείτε για την τρέχουσα κάλυψη του δικτύου μας μέσω της ιστοσελίδας μας.
Πως μπορώ να γίνω συνδρομητής της West Broadband;
Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδα μας ή να στείλετε το αίτημά σας μέσω email στη διεύθυνση info@westbroadband.gr. Ένας υπάλληλος θα επικοινωνήσει το συντομότερο μαζί σας δίνοντάς σας τις πληροφορίες που θέλετε.
Υπάρχει συμβόλαιο σύνδεσης;
Στη West Broadband υπάρχει συμβόλαιο σύνδεσης χωρίς όμως χρονική δέσμευση του πελάτη. Οι πελάτες της West Broadband μπορούν οποτεδήποτε θελήσουν να αιτηθούν διακοπή και επανασύνδεση στις παρεχόμενες υπηρεσίες μας χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Πως μπορώ να κάνω διακοπή και επανασύνδεση στις υπηρεσίες της West Broadband;
Η διακοπή και η επανασύνδεση στις υπηρεσίες μας γίνεται με την απλή αποστολή του αιτήματός σας στο email της εταιρίας μας info@westbroadband.gr.
Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα όποια χρειάζονται για να γίνω συνδρομητής στο δίκτυο της West Broadband;
Αν είστε ιδιώτης το μόνο που χρειάζεται είναι η αστυνομική ταυτότητά σας και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας.
Αν είστε Ατομική Επιχείρηση χρειάζεται να προσκομίσετε:
– Αστυνομική ταυτότητα.
– Αντίγραφο των στοιχείων μητρώου της επιχείρησης (TAXIS).
Αν είστε εταιρεία χρειάζεται να προσκομίσετε:
– Αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπροσώπου.
– Το καταστατικό της εταιρείας.
– Αντίγραφο των στοιχείων μητρώου της επιχείρησης (TAXIS).
Ποιο το κόστος σύνδεσης στο δίκτυο της West Broadband;
Η αρχική σύνδεση στο δίκτυο της West Broadband επιβαρύνεται με τέλος σύνδεσης σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο που αναρτάται στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας. Ο πελάτης δεν χρεώνεται με επιπλέον κόστος για τον βασικό εξοπλισμό ο οποίος παρέχεται από την εταιρεία μας κατά την αρχική εγκατάσταση. Η μόνη επιβάρυνση του πελάτη πέραν του τέλους σύνδεσης είναι η μηνιαία συνδρομή των παρεχόμενων υπηρεσιών που έχει επιλέξει.
Κάθε πότε εκδίδεται ο λογαριασμός;
Οι υπηρεσίες της West Broadband έχουν μηνιαίο κύκλο τιμολόγησης και είναι προπληρωμένες.
Ο λογαριασμός εκδίδεται την πρώτη ημερολογιακή ημέρα του εκάστοτε μηνός και ο πελάτης οφείλει να εξοφλήσει την οφειλή του εντός των πρώτων πέντε (5) ημερολογιακών ημερών κάθε μήνα.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Η καταβολή/εξόφληση της μηνιαίας συνδρομής μπορεί να γίνεται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
– με πληρωμή στην έδρα της Εταιρείας,
– καταβολή στον υπ’ αριθμ. GR83 0172 5070 0055 0710 0176 705 τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας στην Τράπεζα Πειραιώς μέσω κατάθεσης ποσού, μεταφοράς ποσού ή πάγιας εντολής εξόφλησης και
– με τη χρήση κωδικού ηλεκτρονικού πληρωμής ΔΙΑΣ μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (web-banking) ή σε οποιοδήποτε διαθέσιμο κατάστημα πληρωμής λογαριασμών.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση, παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας